Grip MultiMedia heet vanaf nu Grip Online

31 december 2020

2021 wordt het jaar van verdere groei. Wij trappen alvast af met een nieuwe huisstijl en een vernieuwde naam die beter past bij onze vertrouwde aanpak. Wij bieden onze klanten: Grip Online.

Jouw afdeling online

Grip Online is precies waar we voor staan. Voor opdrachtgevers zijn wij hun eigen afdeling online waarmee online ambities worden gerealiseerd en posities worden versterkt. Onze experts schakel je in als een compleet team of als een aparte discipline. Zo schakel je moeiteloos mee met ontwikkelingen. Van pandemie tot nieuwe betaalmiddelen. Data driven, creatief en kritisch. Met onze structurele inzet ben je verzekerd van de flexibiliteit en slagkracht die noodzakelijk is om online voorop te lopen.

Samen koppositie pakken

Als online afdeling zijn wij een verlengstuk van organisaties. We werken nauw samen met opdrachtgevers aan lange termijndoelen. Op procesbasis, niet op projectbasis. Want continuïteit stellen we centraal. Ons team bestaat dan ook uit professionals die toegewijd zijn aan strategieën van opdrachtgevers. Samen pakken we de koppositie in jouw branche.

Grip op online ambities

Om de digitale transitie van jouw organisatie door te voeren is wendbaarheid essentieel. Niet alleen om technologische veranderingen, eisen voor content en nieuw online gedrag bij te benen. Maar ook omdat doelen continue mee veranderen met nieuwe mogelijkheden. Daarvoor heb je een team nodig dat proactief inspeelt op zowel de waan van de dag als de stip op de horizon. Wendbaar, zonder uit de bocht te vliegen. Zodat je altijd controle houdt over je online ambities.

Dynamiek in beeld

2021 staat bij ons in het teken van ons 25-jarig jaar bestaan. Dit jaar willen we vooral vieren dat onze aanpak een succes is gebleken. Ons vernieuwde logo onderstreept deze werkwijze. Of in de woorden van onze ontwerper: “Het nieuwe logo gaat uit van de kracht van de naam ‘Grip’. Geen projecten maar processen, geen standaard lettertype in het woordmerk, maar letters die op elkaar zijn afgestemd en met elkaar in verbinding staan. De cirkel maakt het logo compact, de asymmetrische opzet en de overlappingen met de achtergrond van de woorden zorgt voor de kracht en dynamiek.”

In het nieuwe jaar zetten we ons in voor verdere groei van ons hechte team. En mondkapje, thuiswerken, afstand houden of niet... We zijn weer klaar voor een nieuw jaar vol online kansen en ambities.

Wil jij Grip op je online ambities?

Maak een afspraak met onze founding partners Ingo Westerink of Willem Buising. In een oriënterend gesprek kom je alles te weten over onze aanpak voor jouw organisatie. Bel 070 5171130 of e-mail naar info@grip.nl.