Nieuwe vacature website voor Albert Schweitzer ziekenhuis
Het Albert Schweitzer ziekenhuis (Dordrecht) gaat in 2021 sterk inzetten op de werving van medisch personeel. Hiervoor werd in samenwerking met Grip al in 2019 een vernieuwde website opgezet met een op maat gemaakte koppeling met de AFAS Profit omgeving van het ASz (Insite/Outsite). Via deze koppeling wordt alle opmaak en inhoud 1 op 1 en realtime ingelezen in de externe (e-Grip)-website van het ASz. Het voordeel hiervan is dat het inhoudelijke beheer van vacatures daarmee enkelvoudig en gescheiden van het dagelijkse beheer van de wervingsgerichte inhoud kan plaatsvinden.
Om beter in staat te zijn om schaarse doelgroepen aan te spreken hebben we het afgelopen jaar deze website verder ontwikkeld vanuit een recruitment (content) marketing strategie. De werken-bij-het-ASz website is het epicentrum van de werving en arbeidsmarktcommunicatie. Doelgroepgerichte werving en employer branding is het uitgangspunt, daarom is de website verder ontwikkeld met:
- Landingspagina’s voor specifieke doelgroepen, te koppelen aan Social Media campagnes
- Meer diepgang en meer ‘beleving’ op de site door het toevoegen van meer content (video’s, nieuwe contactmogelijkheden, meer actualiteiten)
- Functionaliteiten die de recruitment marketing / contentstrategie ondersteunen (nieuws-module, social media integratie en de inrichting van achterliggende techniek voor analyse en remarketing)