Nieuwe online identiteit voor JoHo Insurances
Voor JoHo Insurances zijn we gestart met het herontwikkelen van websites. Deze migreren we naar ons CMS e-Grip. Daarnaast ondersteunen we JoHo met het herdefiniëren van de customer journey per doelgroep en het doorvertalen daarvan naar een nieuwe structuur, logo en vormgeving. De nieuwe online identiteit zal bijdragen aan de ambitie van JoHo om koploper te blijven als specialist in verzekeringen voor expats, studenten, emigranten en internationaal opererende bedrijven.
In een aantal sessies hebben we gezamenlijk het concept voor de doelstellingen, inhoud, structuur, vorm en online marketing vastgesteld en dit vertaald naar een concreet plan van aanpak. Aansluitend hebben we een moodboard gemaakt waarin het bestaande ‘JoHo-gevoel’ werd afgezet tegen mogelijke nieuwe stijlen. Ook hebben we een nieuw logo ontworpen en een nieuwe webstijl. Dit ontwerp vormde de basis voor de herontwikkeling van de nieuwe websites.
De nieuwe websites worden ontwikkeld in e-Grip, ons eigen CMS. Daarmee kunnen deze websites eenvoudig worden beheerd en kunnen latere uitbreidingen van inhoud, functionaliteit en vorm flexibel worden doorgevoerd. Ook verzorgen wij de contentmigratie van de oude naar de nieuwe omgeving.
Naar verwachting zullen de nieuwe sites van JoHo in het derde kwartaal van 2023 live staan. Daarna vervolgen wij het traject van verdere optimalisatie, doorontwikkeling, beheer en online marketing.